piątek, 6 lutego 2015

Hello

Hello, Everyone! Hope you are all having a wonderful weekend! I though I'd take this opportunity to say a quick hello and share a images from my last lazy day.

The  reason I am completely obsessed with the pieces I am wearing in today's post is because I feel they are very comfortable and a bit edgy.  I am such a big fan of layering clothes especially during winter time.  And I don't know about you guys, but when it comes to cold days I prefer to dress up warm. So a warm scarf and hat are my must have.


I hope you enjoy!





Dzień dobry, Wszystkim ! Mam nadzieję, że macie wspaniały weekend! Chciałbym wykorzystać tę okazję i powiedzieć szybkie 'Hello' oraz udostępnić kilka zdjęć, które zrobiłam w leniwy dzień.


Głównym powodem, mojej całkowitej obsesji na punkcie rzeczy które mam na sobie w dzisiejszym poście, jest to że są one bardzo wygodne lecz także stylowe. Jestem wielkim fanem ubioru na cebulkę czyli warstwowo, zwłaszcza w okresie zimowym. I nie wiem jak Wy, ale jeśli chodzi o zimne dni to ja wolę ubierać ciepło. Dlatego ciepły szalik i czapka są moim zdecydowany "MUST HAVE".
















__________________________________________

OUTFIT

kurtka / jacket - Sheinside here
sweater / sweter - Mango
chusta / scarf - Lavaii  here
czapka / hat - Lavaii 
okulary / sunglasses - Sinsay
kopertówka/ clutch bag - Lavaii here
spodnie / pants - Reserved

____________________________________



11 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się ta torebka :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie ! torebka teoretycznie jest niewielka ale mieści całe mnóstwo drobiazgów ;)

      Usuń
  2. śliczny jest ten szal! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzoo fajna stylizacja. Chusta bardzo ładna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks so much for your comment on my blog love! Love the studded clutch xx

    http://reallyliteral.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags